Merhabalar bebeğimde doğduğundan bu yana gözleri çapaklanır dr gözyaşı kanalının dar olduğunu söyledi ilaç ve masaj önerdi. Bir gözü düzeldi fakat diğer gözü aymı 9 aylık olduk artık masaja da izin vermiyor sonrasında düzelen veya ameliyat olan varsa deneyimlerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?