Balbebekim Aşırı sütüm var tazyikli geliyor sağdıkça çoğalıyor da sağmqzsam da zaten akıyor bebeğim boğuluyor gibi oluyor ne yapmam lazım acil yarım edin kızlar 😔 buz kompleksi yaptım bir işe yaramadı
annesininkuzusu27 Emzirmeden önce sağıp biraz sütü boşaltıp sonra emzirin, makas tekniği var diye biliyorum o şekilde emzirebilirsiniz ve geriye doğru yatarak emzirin dik pozisyonda olmayın
-256106- Facebook’ta emzirme danışmanı diye bir site var oraya yazarsanız uzmanlardan destek alırsınız
Balbebekim Aselinannesi0655 aslında öyle yapıyorum ama üstte okuduğumda baskı yapmayın diyor bende çok gelmesin diye baskı yapıyordum iki parmağımla