Deletedmom_120 Dün sağlık ocağında menenjit aşısı olduk akşamdan beri çok huysuz hep bi ağlamalı halde bazende ıh ıh diye sesler çıkartıyor bu sabah baktığımda böyle hafif kızarıklık gördüm normal mi arkadaşlar bilen yardımcı olabilir mi acaba
sariniz13 Deletedmom_120 evet bacım normal bizde 2 gün önce olduk aşırı huysuz hala da devam ediyor istersen dolabında kolonya varsa bi pamuğa sürüp soğuk kompres yapabilirsin
Deletedmom_120 sariniz13 ay çok sağolun içimi rahatlattınız internette bir sürü şey yazıyor 🤷🏼♀️ aşırı huysuz hep bi ağlama halinde
sariniz13 Deletedmom_120 Ben de internete baktım da çok şey yazıyordu hastaneye bile gitmeyi düşündüm Bir de huzursuz olduğu için mamasını da içmiyordu akşama doğru düzeldi ama mamasını içti Huzursuzluğu devam ediyordu
3kedili2bebekli Deletedmom_120 kolonyalı pamukla arada silin çok normal doktorum kızarması iyi bile demişti