bebisim67_ doktora gittik evet kalın bağırsağına bakteri yerleşmiş dedi doktor , çamur gibi kakası vardı kızımın, çok kötü kokuyordu bir ilaç verdi onu kullandık ve işe yaradı normale döndü çok şükür, kızım alerjik bir bebek olduğu için biz ara ara probiyotik kullanıyoruz, bende sağlıklı beslemeye çalışıyorum ama kızım benim her yaptığımı yiyen bir bebek değil, bir de kakasının kötü olması nedeniyle pişik de oldu ama o daha tam geçmedi