Kızım 3 yaşında kreşe yazdırdım ilk gün gitti sınıfta bir erkek ögrenci itmiş feryat figan ağladı. Bir daha da gitmedi götürüyorum yok yerlere atıyor kendini yırtıyor. Bir sene daha beklesem mi tükendim götür getir mesafe de çok yakın değil cünkü. Bir de sınıf 11 erkek sadece 2 kız olunca o da gözünü korkuttu. Benim kızda malesef kimseye vuramaz dokunamaz biri elinden bişi alsın Kendini savunamaz biri itsin oturur aglar karsılık veremez var mı böyle çocuğu olan ya. Tabi ki dövsün istemiyorum kimseye vurmasın ama kendini de ezdirmesn