tss Kızlar bebeğim 11 aylık olacak huyu değişti resmen devam sütünü bıraktı yemek güzel yiyordu önceden onu da yemek istemiyor artık aç duruyor gelişimi geri kalır diye çok korkuyorum uykularım kaçıyor zorlamak da istemiyorum ne yapmalıyım başına gelen var mı :(
ipeksiiimom Tam 11 aylık olacakken başımıza gelmişti hiçbir şey yemek istemiyordu çok huysuz mizmizdi 1 hafta falan emzirdim sadece diyebilirim. Meğer distenmis dişleri patlayınca rahatladı şu an huyu yine aynı kaldı diyebilirim ama yeme düzeni eskisine döndü
tss ipeksiiimom bizimki de mi dişten acaba çok kilolu bir bebek değil zaten şu an 9 kilo civarı az yiyordu şu an tamamen bıraktı :(
ipeksiiimom tss ben meyve yedirmeye çalıştım sevdiği meyveleri onları bile istemedi ama geçici bi süreç bence hasta olmadığına eminseniz genelde diş dönemlerinde böyle oluyor
linosko1 tss 11 aylik 9 kilo gayet iyi masallah. Yemesi icin zorlamayin daha da beter oluyor sonra diştendir bence.
tss Her yemediğinde oturup ağlamak istiyorum, ilk bebeğim bide ne yapacağımı bilemiyorum bazen de sinirleniyorum inşallah diştendir teşekkür ederim güzel yorumlarınız için 🌹