Mervegold FerideDeniz sizinki daha önce benim kızım yeni bu sene anaokuluna gitti kreşe falan göndermedim hiç
Orenda_ Mervegold Ben ne kadar erken olursa o kadar önde ve başarılı olabileceğini düşünüyorum kızım şuan 5.5 yaşında bu yıl anasınıfına gidiyor seneye 1 e göndereceğim ☺️
Mervegold Orenda_ işte sizinki güzel benim kızım daha yeni 5 yaşında oldu anaokullu 6 başlarsa arkadaşları hep 6.5 yaş olcak
Orenda_ ppzeynep Öyle evt de 6 ile 6.5 arasında çok da bir fark yok ki ama şöyle birşey de var çocuk okul öncesi eğitim almışsa okula alışma süresi çok daha kısalıyor hiç ortamı görmemiş bir çocuk için bu adaptasyon sürecini uzatıyor.Tek fark da bu oluyor kendi fikrimce 😊
birprensannesi41 ppzeynep ne bu atar evet bilgisizim çünkü cocugum henüz o yaşa gelmedi atarini giderini git başkasına yap bizim zamanimizda ay may yoktu valla 🤣
ppzeynep birprensannesi41 Atarımı giderimi tam da yapmam gereken kişiye yapıyorum. Madem bilginiz yok, gülen suratlarla dalga geçerek başlıklara atlamayın. Atlarsanız da böyle karşılık alırsınız. Çocuğunuz büyüyünce de kendinizi güncelleyin ki komik duruma düşmeyin orada burada. Bu da bir büyük nasihati olsun.
Migrenimtutuyovalla Mervegold Benim kızım şuan 69 aylık 2 sene anaokuluna gönderdim bu sene 1. Sınıfa gidiyor bir sorun yok gayet iyi ilerliyoruz harflere geçtik. Zaten 2 senedir alfabeyi biliyordu yazıyordu. Kendi ismi dahil bütün sevdiklerinin isimlerini yazıyordu toplama çıkarmada biliyordu tekrar anaokuluna göndermenin mantıksız olduğunu düşündüm ki zaten okuldaki öğretmenide mezun olurken 1. Sınıfa başlamaya çok müsait sakın erteleme yapmayın dedi
Biz4kisiyizkardes Biprensannesig tam bilmiyorum bende bu sene anaokuluna kayıt için gitmiştim müdür yardımcısının odasında bir çizelge vardı 71 ay veli dilekçesi ile anaokuluna gidebilir yazıyordu internette baktığımda da o şekilde çıkıyordu
fngnn Mervegold mümkün olduğunca geç başlatın. Okuma yazmayi kavrıyor ama ne yaptığını neden yaptığını kavrayamiyor çocuk. Hadi 1. Sınıfta hepimiz ittire ittire bı şekil okuma yazma söktüryoruz ama ilerleyen yıllarda da ittirmemiz gerekiyor. O yüzden bırakın biraz daha hazır olsun
ppzeynep Orenda_ Ne kadar erken o kadar iyi demişsiniz ya, ben o yüzden yazdım. Sizinki isteseniz de çok erken olmuyor, diye. Benim oğlum 4,5 yaşında. Bu yıl ana sınıfında. Seneye 68 aylık olarak birinci sınıfa başlayacak. Ona kıyasla söylemiştim.