ahlahnm benim oğlum 4 aylıkken gün içerisinde dönmeye çalışmaya başladı. Gece de aynısı olabilir diye kundağı bıraktırmaya çalıştım. Önce bir kolunu çıkardım. 1 hafta kadar o şekilde uyudu. Sonra diğer kolunu da çıkardım. 2 hafta sonunda kundaksız uyuyordu.
Evet uykudan uyanmaları artıyor bu süreçte. Ama sabırlı olun. Sonra düzeliyor.