btba bizim kreşte yapılıyor bana sıra gelmeden yaz dönemine girildi yaz döneminde genelde dışarda etkinlik yaptıkalrı için ara verildi.ama takip ettiğim kadarıyla genelde meyve salatası yapıldı hikaye okudu gelen veli.Kimisi pamukla bişeyler yaptı.Ama çoğunluk meyve salatası yaptı yani çöp şişe meyve dizdiler çocuklar.Farklı bişey yapan hiç olmadı.Ben pamuğa fasülye ektirmeyi düşünüyordum ziraatçide olunca mesleğime uygun olsun diye mesleğimizide tanıtacaktık çünkü.