mombabe benim 26. Günüm hala ağrım var. Kızarık mı bilmiyorum ama. Kanamam kahverengi ye dönüşmüştü sonra bitti. Yeniden kırmızı kanama başladı bebeğimi taşırken ve emzirirken kanama artıyor.. 26. Gün de hala ağrı olması normal mi. Bu arada sezaryan dan sonra 1 hafta antibiyotik kullanılıyor ya onu düzenli kullanmadım kremini de ilacını da. Enfeksiyon değeri olarak crp ye mi bakıldı ne ye bakıldı bu arada