Kızlar bebeğim 3 kilo doğdu kuvezde kaldı solunumdan 500 gram da öyle verdi şimdi 2 ay 12 günlük 5 kilo ama cidden görseniz çok zayıf emziriyorum memeyi hala istemiyo çok az emiyo mama veriyorum 60 CC yi bile icmiyo çok üzülüyorum mama mi değiştirsem acaba hipp combiotic kullanıyorum fikir verin bana ne olur