Palmiye1 benim kızım ibb nin kreş sonuçlarını beklerken açıkta kaldı. Alışma haftasına 1 hafta kala sonuçlar açıklandı ve belediyeye bağlı kreşlerin hepsinde kontenjan dolmuştu. Bir iki günüm aşırı can sıkkınlığı, hatta birkaç damla gözyaşıyla geçti. 4 yaşında ve yaklaşık 3 senedir babaannesi bakıyordu. Kızımın okula başlaması bizim aile olarak, benim de evimin hanımı olarak özgürleşmem demek olacaktı. Hem o yüzden, hem de artık arkadaş çevresi edinsin, sorumluluk almayı öğrensin diye bir yer bulamadığımız için aşırı üzülmüştüm. Son 2 gün kala özel bir okulla görüşmeye gittim, müdür yardımcısı eşimin müşterisiymiş, aylık fiyatı da beklediğimden daha uygundu, oraya yazdırdım hiç düşünmeden. Çok şükür çözüldü bizimki. Bence 4 yaş kreş için en uygun yaş, uzmanların düşünceleri de bu yönde. Ama yer bulmak çok zor. Yine de haftada 2-3 atölyeye götürmeniz de fayda sağlayacaktır, kreş için de yer açılırsa vermeyi tercih etmenizi tavsiye ederim