Umay-gmz Cileklipastam sek_kahve Btl61 Premseskolar Kızım 16 aylık yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ikinci şişe bitecek hiçde düzelme yok şurubu bırakınca ikinci gün kaka semsert oluyor küçük küçük fındık kadar zorlanarak yapmaya başlıyor dzüeldi mi sizlerin
sek_kahve Umay-gmz hastalık dönemlerinde ishal oluyorlar o vakit bırakıyoruz ama ishal bitince tekrar kullanmamız gerekiyor. Artık çocukların popolarına vazelin sürüyorum kanamasın diye
Btl61 Umay-gmz 17 aylık hala bırakmadık ama alerji kaynaklı olabileceğini düşünüyorum artık bazı besinler kabızlık yapıyor lifli olmalarına rağmen
Premseskolar Umay-gmz kızımın poposnda catlak var bu ilacı ve yanında xm diye bi ilac la birlikte yaklasık 2 yıldır kullanıyorz hergün kaka rahat yapabilsin kabız olmasn diye isimize yarıyor günde birer defa veriyorz
Umay-gmz sek_kahve Btl61 Premseskolar anladım tşk ederim cevaplar için , alışkanlık yapmaz lif içeriyor sadece deselerde içime sinmiyor ama kullanmadanda acı çekiyor yavrum , galiba uzun kullanacağız bizde bu gidişle, inş alışkanlık yapmaz
Crnblt07 Cileklipastam oğlum ek gıdaya geçtiğimiz zaman kabız olmaya başladı şu an 34 aylık yani üç yaşına yakın hala kabızlık problemimiz var Şurubu kullandığımız zaman yumusak birakinca yine kati