Merhaba kızlar
Bebeğim 10 aylık 6 aya kadar max 1 bazen h kalkmazdı daha sonra geceleri sürekli uyanmaya ve emmek istemeye başladı başka şekilde sakinleşmiyordu asla ve bu sürede yanımda yatmaya alıştı biraz da benim tembelliğimden dolayı tabi.
Bu durumu nasıl düzeltebilirim gündüz beşiğinde yatıyor ama gece oldu mu sürekli uyanıyor