Aselinannesi0655 cevriyeee uzak bize kreş ve 2 aylık bi bebek var nasıl gideyim. Babası da nöbetli çalışıyor bazen evde bile olmuyo
Aselinannesi0655 anneyimannea kreşe kendi gitmek istiyor en yakıno ve yarım gün yok maalesef. Şusn kreş te izliyorum kameradan hiç sabahki halinden eser yok