Kızlar 16 gün önce doğurdum bebeğim 15 gündür küvezde başta sütüm güzel geliyordu . Hastanede 2 gün bebeğimin yanında kaldım emzirdim sonuçları temiz çıkamayınca tekrar benden aldılar eve geldim sağım yaptım ilki iyiydi ikinci sağımda 2 göğsümden toplam 60 ml bile gelmedi 2 gündür sürekli böyle ne yapmam lazım lütfen akıl verin başına gelen var mı sütüm tekrar artar mı ? Bebeğimin çok ihtiyacı var sütüme 🥺