Kızım 1,5-2 aylıkken gece gündüz ayrımını öğrettik önce. Gündüz salonda ve aydınlıkta,gece yatak odamızda yatağında ve karanlıkta yatırdık. Çok geçmeden öğrendi. 4 aylıktan sonra da 2 saatte bir yatmasını öğrettik. Şuan 10 aylık. 9 aylıktan beri 3-4 saat aralıklarla uyutuyoruz. Sabah 7 de kalkar. Akşam 8 de uyur. Saati hiç şaşmaz.