GizemAren Kızlar istanbul pendik 1 kutu oksapar lazım son 7 8 gün kullanıcam ama raporum bitti cok fazla ücret cıkıyor elinde kalan varmı lütfennnnn
melegininannesi38 GizemAren rica ederim canım ne demek keşke olsaydı ya ben 6 binlik kullanıyordum hamilelikte ondan kaldı işte 2026 ya kafar da tarihi var keşke olsaymış
GizemAren melegininannesi38 inşallah başkalarının işine yarar ben elimde kalan bütün ilaçları saglık ocagına bırakıyorum doktorlar veriyor ihtiyacı olanlara aklınızda bulunsun öylede yapabilirsiniz 🌸
melegininannesi38 GizemAren bizim sağlık ocağı ilaç almiyo dışarıdan alamıyoruz diyorlar yoksa bende sordum cwnim
Deletedmom_220 GizemAren Ankaradayım. Karşı ödemeli burdan gönderiliyorsa göndereyim. Öğrenin nasıl olduğunu yazın
GizemAren Deletedmom_220 yarin kullanmam gerekli ama kargo hemen gelir mi bilemedim ben bir arastirayim yazarim🌸🌸
Deletedmom_220 GizemAren eczanenden ödünç al. Biz öyle yapıyoruz. Sonra dr gidip yazdırıyoruz. Buda bir çözüm. Yok mu samimi olduğunuz eczacı
nbanba Bende var Anadolu yakasindayim ama yarına yetişmez. Siz eczaneden ödünç alın yazdirin sonra doktora