Üstte kalsın geçmiş olsun
ikincibaharrrr saolun Anlıyo musunuz acaba siz
Üstte kal
Üstte kal ….
Ceycey001 ya pek anlamıyorum ama sanırım enfeksiyon var anlayanlar mutlaka görecektir