Zeynep4458 Arkadaşlar dün 1 yaş aşılarını olduk asi oldugundan beri ateşi hiç düşmedi genelde 38 derece bu kaç gün sürüyor bilginiz varmı doktora goturmelimiyim
Zeynep4458 EypMom korkmayın büyük kızımda hiç ateş olmamıştı bunda olunca şaşırdım ben ondan yazdım her çocukta bir olmuyor