pantenkelebek Bu saatte de kalkmazsin be çocuğum ilk kez böyle bişey yapıyor kalkti oyun oynuyor geri de dönmüyor uykuya gece 11 de uyumustu naneyi yedim gibi görünüyor
melegim71 pantenkelebek allah yardumcin olsun canim kac aylık benimdd kayimvalidem ameliyst oldu nobetteyiz 🥰🥰 uyanigimm
aliveannesi34 pantenkelebek bende burdayım bir buçuk saattir sallıyorum tık yok gece 11 de uyutmuştum bende 🤦
uykusuzluklarinanasi pantenkelebek 6 aylık şu an oyuncağıyla dört dönüyor yatağın içinde😅 yorulmasını bekliyorum tekrar uyutucam😅bir de suratıma bakıp bakıp gülüyor 😅
sema775 pantenkelebek maalesef benimkilerde öyle her gün ama her gün sabah 6,7 de ayaktalar ikisi birden artık pilim bitiyor ama onlarda yok artık alıştım demekten başka bir şey elimden gelmiyor gece 12,1 de bile uyusa erkenden ayakta
pantenkelebek melegim71 9 aylık saat başı uyandı en sonda da 5.30 da kalktı şimdi sallıyorum inşallah uyur. Geçmiş olsun sizede
pantenkelebek aliveannesi34 yalnız olmadığıma çok sevindim niye böyle bu bebeler ya uyu işte napcan bu saatte gündüzler torbaya mi girdi sanki
pantenkelebek defnemomm_ benim başıma ilk kez geldi böyle durum afalladım resmen noluyoruz dedim ya inşallah düzelir uykuları ya
neslihanada Gece 4 den beri uyumuyor salla emzir istiyor kafayı yicem az kaldı 4 aydan beri nefes alamadık uykular hep bozuldu 7.5 aylık
pantenkelebek neslihanada ben uyuttum geri ama kendim uyumuyorum yarım saate geri kalkıcam eşim için uykuları gerçekten çok kötü oldu bugün saat başı uyandi meme arıyor devamlı
Tunaveannesi16 pantenkelebek kız gelseydin en son horonla kapattık günü ahahaha valla benim bebem doğduğundan beri böyle ben alıştım artık saldım keyfi bilir 😂😂
angaralimom pantenkelebek benimki de 6 sylik bugun 6 da kalktı 40 dkdir sallıyorum ama uymaya gönlü yok gibi ayrıca bi de bugün iğnesi var 9 da cikicaz evden 🥲
Zynppp1 @pantenkelebek sen 9 aylik diyorsun benimki 38 aylik ben 38 aydır uykusuzluk çekiyorum 😒bi türlü düzelmedi dogdugu günden belli
Mnli pantenkelebek kaç aylık çocuğunuz bilmiyorum ama her gün böyle uyanıyorsa erken yatırmaya bakın bu sabah 5.30 da uyanmış 5 senedir genelde bu saatlerde uyanan bir anne olarak söylüyorum size geç de yatsa erken kalkıyor benimki nerdeyse doğduğundan beri ama 1 yaş sonrası yatma kalkma saati net gibi