Uras_2024 merhaba arkadaşım benimde bebeklerim emerken ve uyurken burnu tıkalı gibiydi sonra araştırma yaptım bebekler 4-5 ayına kadar sadece burundan nefes alırmıs burnu tıkanırsa kötü sonuçları olabilirmiş o yüzden hemen serum fizyolojik sıkıp aspiratör le temizleme yapmaya başladım ama korkutucu geliyordu sonra doktora danıştım çekemiyorsanız besleme öncesi 2 şer damla burnuna serum fizyolojik damlatın dedi arada öyle yapıyorımm arada cektiriyorum rahatlıyor çocuklar bence yapılması gerekli