aseltos0808 Arkadaşlar başına gelen var mı o kadar çok canım açıyor ki nasıl geçireceğimi bilmiyorum ucundan bir ağrı giriyor içine ordan beynime kadar çok acı çekiyorum
Mervediebiri aseltos0808 Aynısını bu gece bende yaşadım Aşırı üşüme titreme iğne gibi batma.. Göğüste kalan süt sıtmalandırıyor galiba. İki göğsümü de sağdım bebeği emzirdim ağrım hafifledi. Bol su içmek ve ılık duş iyi geliyormuş galiba.
aseltos0808 KuzeyinAnnesi03 var azar azar hepsinden emzirdim sağdım sıcak terapi uyguladım öyle geçti
[silindi] Benim ilk çocukta olmuştu mastit de olmuştum sonrasında sür bu şekilde iğne batarak doldu bir süre sonra geçti. Doktor da bişey yapamayız ona demişti
Mervediebiri [silindi] Bu sürecte sağdığımız sütü bebeğe vermeli miyiz yoksa sıtmalıyken sağılan süt bebeğe verilmez mi bilginiz var mı
[silindi] Mervediebiri verebilirsiniz zaten sürekli emzirin açılsın diyorlar doktor antibiyotik vs verirse o zaman diyor zaten verme diye
butterflyy_ Beyaz lahana 🥬 al yaprağını buzluğa at göğsüne koy dua edersin bana ben de herkeste öyle geçiyor inanmadım hep ertelerdim sonra deneyim ne kaybederim dedim tek ilaç oymuş o sızıyı çekiyor resmen eski tıpta varmış bu