Bana üşütmüş gibide geliyor ben grip oldum bebişede geçti . Onu biraz atlattık gibi ama midesinden sesler geliryor bağırsak sesleri ve karnını içine çekiyor çoğu zaman karnı ağrıyor galiba çünkü kıvranıyor bu durum beni çok üzüyor bir kaç gündür böyleyiz ateşi yok gün içinde keyfi yerinde sürekli dontora götürmek istemiyorum artık devlette zaten sıra yok bir gün daha bekliyecegim sonra kusması devam ederse götüreceğim çevremdekiler normal diyor ama bana hiç normal gelmiyor ağız dolusu kusması veya karnı ağrıyormus gibi davranması gün içinde zaman zaman huzursuz olması