azimemre
Benim oğlumda 1 yaşında, aynı sıkıntılar bizde de oldu, dediğiniz öksürük kuru öksürük gibi dimi?
Ne olur ne olmaz diye acile götürdük iştahsızlığı başlamıştı
Doktor ciğerlerini dinledi ağzına baktı boğazı kızarmış dedi
Augmentin şurup ve dolven verdi
Antibiyotiğe başladık 7 gün kullan dediği için
12 saatte 1 her verişimde kustu, ishal oldu hastalığı daha da ilerledi ama öksürüğü hafifletti
Acile gittiğime pişman olsam da iştahı açıldı huzursuzluğu gitti çok şükür bugün daha iyiyiz 🥺 (6.gün)