3315 Kızımın atesi var yine aksam 8 bucukta aferin vermiştim düşmüştü simdi yine cıkmıs uyuyor parol versem olurmu simdi acaba
Aylizinannesi54 3315 dirençli ateş var demekki enfeksiyon olabilir ateşi yüksek ise verin sabah hemen hastaneye götürün geçmiş olsun 🙏🏻
azimemre Olur çünkü geçen aynı sorun bizde de olmuştu minosef diye ateş düşürücü vermiştim sağlık ocagında yazılanı ger içim rahat etmedi hastaneye götürdüm acildeki de parol yazmış 6 saat sonra da onu vermiştim
bebeklerrr Kaç aylık 2 ay aşısında ateş olursa 6 saatte bir verebilirsin demişti doktorumuz. Daha büyükse daha sık da verebilir.
azimemre Birde ateşi kaç şuan yüksek değilse bi duş aldırın ya da ilk bezle düşürmeye çalısın baktınız hala devam ediyo parolu verin ben öyle yapmıştım
3315 azimemre tesekkürler kendi kendine düşürebildik çok şükür İnşallah tekrarlamaz Rabbim bütün hastalara şifa versin