Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu. 40ımdan sonra gayet güzel adet oldum. 3 ay bu şekilde düzenliydi. Şimdi bu ay bir türlü olamıyorum. Geldi minicik afedersin@ salyayla beraber minicik bir leke. 4 gün boyunca bu şekilde minicik minicik yok denecek kadar şekilde oldu. Şimdi ben adet mi gördüm anlamadım ya bu normal mi yaşayan var mı doğum sonrası