Tam 1 aylık olduk bugün 140 cc sağdım az önce ama şunu söyleyeyim bir doktorun açıklamasında görmüştüm bebekler emerken bütün süt kanallarına uyarı gönderdiği için sağmadan daha fazlasını emiyormuş emzirmeye çalış. Ben gece 1 kez mama veriyorum bu yüzden sağıyorum onun dışında emzirmeye çalışıyorum. Beslenmeye gelirsekte 5 litre su içiyorum günlük yanında kayısı suyunu ekstra içiyorum. Hoşaf ve sebze yemeklerini ağırlıkla tüketiyorum. Gazlı bir bebeğim var bu yüzden bakliyat hiç yemiyorum.