Kızlar kızım 2 yaşında dün akşam pamuk şeker gördü istedi aldık yarısını yedi elinden zorla almasak hepsini yicekti .. tahmini 1saat kadar sonra da eve geldiğimizde salatalık istedi masanın üzerine biraz tuz döküp ona batırarak yedi sonrasında saat gece 1 uyumamıştı daha başım dönüyor demeye başladı kafasını tuttu sürekli soğuk ter atmaya başladı vücut ısısıda baya soğudu pamuk şeker mi dokundu tuz mu dokundu anlamadım sonrada zaten uyku saati gelmişti uyuyakaldı .ama sorum şu uyudu mu bayıldı mı herhangi bişey mi oldu onuda anlamadım ama kafama takıldı sağlık ocağına sordum oda ani şeker yüklemesi gibi olduğundan dokunmuş da olabilir tuz dan da olabilir dedi yarına çocuk doktoruna götürcem ama yinede fikri olan böyle bişey başına gelen varsa yazabilir mi