Selam kızlar 3 çocuğum var 9 aylik bebeğim en küçüğü çocuklarımın hepsi arka arkaya oldu. 3. Gebeliğim sürpriz oldu adet olacağım gün kahverengi akıntı geldi. Internetten baktığımda yerleşme leke falan yazınca test yapmıştım hemen cift çizgiydi. Adet günüme 2 gün var ama cumartesi günü kahve bi leke geldi az bisey sonra duş aldım falan pazar günü birliktelik oldu ve kananam oldu Adet oldum heralde dedim. Ama kan sadece o sırada olmuş devam gelmedi korkuyorum test yapmaya 🥴🥴😬