bikupakahvee kızım 16 ay 23 günlük şu an kullandığı kelimeler; anne,baba,dede,gel gel,elma,abla(aba),gol,anneanne,dayı(da),Allah(her ezan okunurken söyler),hav hav,mööö,atta(parka gitmek isteyince),bu bu (günde kaç kere söylüyor sayamıyorum istediği şeyi ifade ediyor),araba,kedi,baba gel gel şu anda değişik şeyler söylemeye başladı yine bakalım 😍 doktorumuz ayına göre 10 15 kelime filan çok çok iyi dedi,her çocuğun gelişimi farklı tabiki kimisi erken kimisi geç olabilir bence çok takılmamak lazım🙏