Laviestnul gayet ideal bence,
Ama ben mesela şöyle düşünüyorum benimde kızımın 1 ay sonra 1 yaş doğum günü var, ve bizde böyle toplanıcaz, fakat ben gün ortamı gibi olsun istemiyorum poğaçalar salatalar falan, sonuçta bi çocuğun ilk yaşını aldığı an ve çocuklara özgü bir an, onlara ithaf eden şeyler olmalı bence, evet pasta evet kek evet kurabiye ben böyle düşünüyorum ona göre menü hazırladım bende heyecanlıyım çok 😂😂😍😍