Kızım 19 aylık. Nerde okudum bilmiyorum ama kendi başına merdiven çıkabilen bebekler çişini öğrenebilir diye bir yazı okumuştum. 3. Katta oturuyoruz ve asansör yok. Kızım bir elini korkuluklara tutar bir elini de ben tutarım öyle çıkardık. Bugün ikisini de istemedi ne korkuluktan tuttu ne de elimi tuttu kendisi çıktı maşallah. Bir iki defa arkasına gidecek gibi oldu tabi ben hemen arkasindaydım. Şimdi çişini öğretmeli miyim sizce