elayrmbs Bebeğim 36 gün küvezde kaldı son 1 hafta emzirdim emdi eve geldik tiksinmeye başladı itti inat ettim sonda yardımıyla emzirmeye çalıştım ama bir türlü tuttmadı ve sütüm tamamen gitti yaşayan ve düzelen var mı