Kızlar kızım 15 aylık erken biraz ama 4 aylık hamileyim doktor emzir demişti ama etraf susmadı bir türlü pis süt zayıflar karnındaki bebek gelişmez bak zayıflamış falann beynimin etini yediler ben bugün sabah 10 a kadar emzirdim uyandık daha da vermedim iyi mi yaptım kötü mü yaptım birden kestim bide psikolojim bozuk üzülüyorum sizce kötü mü ettim birde videoya denk geldim birden kesmek çocukta travma olur falan diye iyice canm skldı