Kesinlikle sabundan kaçının.Bağıraağın yapısını tamamen bozuyor. Uzun süreli kullanımda fitiller bağımlılık yapabiliyor. Poposuna çok müdahale etmeyin bu sefer desteksiz kaka yapamıyor. Oğlumun kaka problemi 3. Ayında başladı. 12 günde bir yapıyordu. Devamlı doktora gidiyordum. Doktoru lavman, fitil önermedi. Bağırsaklarını kontrol etti. Bağırsak düğümlenmesinden çok korkmuştuk. Herhangi bi huzursuzluğu olmuyordu kaka yüzünden. Benim de uygulamadığım şey kalmadı. Şu an 7.5 aylık ve 5-6 günü buluyor hala yapması. Eğer normalin dışında bi huzursuzluğu ağlama, ateş kusma yoksa sorun yok demektir. Ben hala ateş takibini yapıyorum. Zamanla öğrenecektir eminim. Biliyorum uykularınız falan kaçıyordur yapamadığı için . Ben kakasını yapana kadar ağlıyordum. Psikolojim bozulmuştu artık. Zamanla düzene girecektir. Endişe etmeyin 🌸