merhabalar
İki çocuğum arasında 2 yaş var önerilerinizi bekliyorum
Mesela ikisine aynı anda bakarken ne yaparsam daha rahat geçer gün içindeki süreç
Mesela bebeği uyutmam gerekiyor ama ilk çocuğumu neyle oyalamalıyım ki diğerini uyutabileyim sessizce
Şuan annemle bakıyoruz sağolsun Allah başımdan eksik eylemesin de sonrası kısa bir süre sonra işe başlayacağım icin annem çocuklarla yalnız kalacak. İlk çocuğumu kreşe vermek ıstemedik bu benim şahsi düşüncem verenlere de saygım sonsuz
Suan 1 sene böyle ilerlemeyi düşünüyoruz çalışacağım içinde çocuklarım anneme emanet