Memesi maması uykusuzluk( ki bu lafta 1 yıl uyumadım cidden) herseyi ayrı dert derken 1 geçirdim. Şimdi 19 aylik , 2 yaş sendromu kendini yerlere atmalar herseye itiraz resmen huy degistirdi. Herkes bi böyle bizim kuduruk mu anlamadım gün boyu buzdolabı başında ağlıyor artık yoruldum çok fazla elim ayağım tutmuyor