bsrakurt günde 3 öğün yerken artık hiçbir şey yemez oldu mamayla besleniyor şuan bana pek normal gelmiyor😓 Dr da gittik diş yuzunden normal deniliyor sizde durumlar nasıl geçer mi bu durum😓
LadyGaddar bsrakurt Kilosu ne kadar ,bizdede iştah iyice gitti Baktım ki üst dişler hep şiş , sende kontrol ettin mi
alygkce bsrakurt benimde bebeğim aynı durumda ya şok içindeyim çok iştahlı yemek yerdi tatile gittik yememeye başladı eve döndük yine aynı ama diş çıkarıyor köpek dişleri kabarmış zaten çok huysuz ondandır inşallah düzelir
nrfsnykp bsrakurt ay bende bu iştahsızlık normalmi die geldim baktım yaa 3 4 gündür hiçbirsey yemiyor kızım ne ama ne süt nede ek gıda herşeyi deniyorum yetrki yesin die hicbirsey yemiyor
bsrakurt sürekli aynı seyleri yediği için de bıkmış olabilir mi varmı yaptiginiz değişik tarifler yazın lütfen 😓 omlet pankek türü taneli şeyler yemiyor daha kahroluyorum Dr kilosu normal dedi😓
bsrakurt LadyGaddar evet üst köpek dişler çıkıyor ondan sebep mi acaba Dr da ön disler hassas normal yememesi düzelir demişti 10 kilo da sabitiz