Veeee kalbimin tamamı 2 yaşında. Canım oğlum, bu yaşımda başıma gelen en güzel şey sensin. İyii ki iyiii ki seni dünyama getirmişim, bana gelen en güzel şanssın. Bir gülüşünle bütün sıkıntımı derdimi alıp götürüyorsun. Sen hep iyikilerin ennnnnn mükemmellisin. Baban ve ben seni eşi benzeri olmayan bir sevgiyle seviyoruz. Seninle büyüyoruz ❤️