Burcukaran Berrinsoyagazi14 evet irin gibi akıntı şişme oldu. Üstelik 2 ay oldu doğum yapalı şaşırdım görünce. Doktorumu aradım pansuman yap geçer dedi. Yaptım geçti nerdeyse 🤔
Meltemasya2309 Nurdem0433 Çok geçmiş olsun Rabbim çocuğunuza bağışlasın benim baktı ama bir sorun yok süper dedi inan bana 4 ay oldu hala acıyor bazen sol taraf hep ama geçecek sakin ol canım hepsi geçiyor iner odem
Nurdem0433 Meltemasya2309 dr okuttum Emar cd sadece ameliyat sonrası olabilecek su ve kan varmış zamanla geçermiş çok şükür iyiymişim iyi dileklerin için çok saol