uykusuzgiller Bende asla tutamazsdım 26 yaşındayım 2 hamilelik geçirdim 3 ameliyat oldum ameliyat sonrası antibiyotik leri bile kullanamadım ağlayarak ağzıma alırdım bildiğim duaları okurdum yutmaya çalışırdım ama aasla gitmezdi geri çıkarıp atardım öle öle en son bir apantist ameliyatı oldum sezeryan olduktan 30 gün sonra ondan sonra ilaç verdiler antibiyotik dedim kullanamıyorum mecbursun dediler iğne verin dedim ilgilenmediler sonra her gün 2 kez kullanmam gereken bir haptı bu eşim yanımda elini tuttum boğazımda kalırsa ne yapması gerektiğini söyledim sonra kalma durumunda kurtara bilcepinden emin olduğum için bir tuttum ama her seferinde böyle gitti o antibiyotik bitti böle ama her yutmamda evde bayram havası oluyordu birazda büyük bir haptı sonra parol vermişlerdi dedim o büyük hapı içiyorum bunuda içerim öle içmeye başladım he şuan korkuyorum hayla ama gerektiği zaman içiyorum