Merhaba hanımlar 1 aylık olduk.Mevlütte farklı ve faydalı bişey dağıtmak istiyorum.Yasin desem herkesin evinde bolca var okunmuyo ve de süs niyetine kalsın istemiyorum e magnette kimi almıyo bile kimiside çöpe atıyor.Ben köpek kedi maması dağıtalım istedim eşim köyde insanlar yanlış anlarlar istersen büyük paketler alıp barınaklara bırakırız dedi ondanda vazgeçtim güzel ve çöpe gidecek değilde işe yarayacak bişey istiyorum bana fikir verirmisiniz teşekkür ederim