Ahlasinannesii Ameliyat yerim yani dikiş çizgim üzerinde aşırı sivilcelenme oluyor ve ağrı yapıyor böyle bi durum yaşayan var mı ?
ofelyaa11 Ahlasinannesii iki buçuk ay oldu sezeryan olalı dikislerimde hala kızarıklık ve arada ufak şişlikler çıkıyor. Tahminimce ordaki kıl köklerinden kaynaklı. İlthap ya da enfeksiyon olduğunu düşünmüyorsaniz bir doktora ya da sağlık ocağına görünün derim
Zzeynepasell Ahlasinannesii Bence çok normal yaa yorumda yazanın dediği gibi kıllanmadan kaynaklıdır benim dikişim 1 cm açılmıştı mesela o kızım tekrardan kapanana kadar kızarıklık şişlik oluşmuştu ve hala orası öyledir kendimi zorlayınca hala acı hissederim dikişlerimden oysaki 1 yıl geçti
Ahlasinannesii ofelyaa11 Ben ameliyat olalı tam 14 ay oldu bugün dikiş yerimde ağrı hissettim akşam üzeri baktığımda da sivilce benzeri kırmızı bi şişlik fark ettim baya ağırıyor sıkamadım da ama hep sivilceleniyor