Tugcebb Kızlar 14. Günündeyim. Kolay bir sezeryan sonrası dönem geçirdim. Kolay ayaklandım vs ama iki gündür dikişlerimde yanma hissediyorum. Özellikle tek bir bölgesi aşırı yanıyor ara ara. Başına gelen var mı? Akıntı koku vs yok
alprn78_ Tugcebb benimde aynı şekilde 14 günüm ve bende de yanma oluyor aynı şekilde sol bölgemde ve iltihap da yok neden oluyor anlamadım
ymrasl Tugcebb bende de oluyordu yürüyünce gecıyordu tekrar oturup kalkınca yanma hıssı oluyordu doktor terliyorsan ondan olur demıstı gazlı bez koyuyordum bırde kavun karpuz çok yemıstım bende gaz yapmıştı sancılanmıştım belki sende de öyle oluyordur havalandır bazen yarayı