Almiraaa111 merkurkedisi_ valla benimde karnımda gögüs bölgemde var sarkma olmadı ama catlaklar fena sporla ne olur bende merak ediyorum acıkcası
merkurkedisi_ Almiraaa111 benim hala göbeğim var alt göbekte var. Belki sıkılaşırsa ümidim görüntünün azalması🥹
Almiraaa111 merkurkedisi_ alt göbek benimde duruyor maalesef sporla gitse bile o dış deri sıkılaşır mı bilemiyorum çatlaklar da buruşuk buruşuk duracak diye korkuyorum acıkcası eski vücudumu arıyorum ama yapcak bişey yok artık catlağa çözüm bulamadılar
Almiraaa111 merkurkedisi_ Dünya tatlısı evlatlarımız var üzülmeyelim . Hepimiz cok güzeliz doktorum nazarlık onlar diyordu bana :)
Almiraaa111 merkurkedisi_ Aaa ne kadar güzel bi tesadüf :) benim kızımın ismide almira cok güzel isim