Selam canım anneler. Bende 2 3 gündür bir kaşıntı başladı ve en korktuğum şey uyuz olmak. Amanbelli bölgeler kaşınıyor tüm vücudumda bir kaşıntı var ve hep aynı yerler de kaşınıyor mesela sırtım kaşınıyor 2 dk sonra bacağım kaşınıyor sonra göbeğim kaşınıyor. Herhangi bir kabartma ya da kırmızı leke falan da yok. Uyuz böyle mi oluyor yoksa devamlı aynı yerler mi kaşınıyor? Offf çok strese girdim