Merhaba anneler, Kızım şu an 19 aylık. Ben son 3-4 aydır çalışmak istiyorum Ama hafta sonu tatili olan memur gibi çalışabileceğim bir iş istiyordum. Sonunda istediğim gibi bir iş buldum. Avukatın yanında çalışmaya başlayacağım ama kafamda çok fazla soru işareti var. Sanki kızımı bıraktığım zaman ona çok büyük haksızlık edecekmişim gibi, sanki kötü bir anne olacakmışım gibi, benimle arasındaki o bağı kopup anneanne ile babaanneye bağlanacak gibi hissediyorum. Ama aslında zaten sırf onun için çalışmak istiyorum ona daha iyi imkanlar sunabilmek için. Psikolojik olarak bana çok iyi gelecek gibi hissediyorum ama yine de İçim çok fazla sıkılıyor ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum. Bir yanım çalış diyor bir yanım bırak bu zamanlar bir daha gelmeyecek diyor. Sizce ne yapmalıyım bana akıl verin Lütfen..