selam kızlar
oğlum 15 aylık olmak üzere. Eve başka bir çocuk geldiğinde be oyuncaklarıyla ilgileniyor ne de bizden ayrılıyor. sürekli kucak istiyor. eğer diğer bebek bağırarak ses çıkarırsa veya ağlarsa bizimki de ağlıyor. yürümeye yeni başladı kılını bile kıpırdatmıyor. hiç izlemediği halde tv açıksa tv izliyor veya uzun uzun meme emmek istiyor. en kötüsü devamlı kucakta durmak istiyor
böyle bi durum yaşayan oldu mu? ayına özel bir durum mudur? nasıl çözdünüz?