AsafEymenmom afraybars1 ogkimda hemen olmuştu birde hemşire banyo yaptırma 3 gün kızarıp sisecek korkma dedi tam aksi olunca endişe ettim
afraybars1 AsafEymenmom aşı yapıldığı ilk esnada sivilce gibi bi görüntü oluyo ama geçiyo canım sonra 4. yada 5.aydan sonra yara olmaya akmaya başlıyo o da 1 ay kadar sürüp iz bırakır geçiyo
minik_36 Bende yaptırdım 2 bacaktan 1 koldan sol bacağında yapılan aşı yerinde beze gibi sertlik var dokununca acaba ilaç mi dagılmadı nasıl geçer
AsafEymenmom afraybars1 bizde ilk günden beri hiç bişey yok tutmadı diye düşünüyorum da bakalım doktora sorucam
CeydaST AsafEymenmom her bebekte farklı oluyormuş baksana. Benim oğlumda önce olmadı ama 1 haftayı falan buldu
afraybars1 AsafEymenmom benim ilk bebeğimde hiç sivilcelenme olmadı ve iz yok 2.bebeğimde var. Doktor iz şart değil hemşirenin bu aşıyı yaptığına eminseniz o aşı vücuda girdiyse tamamdır demişti
Minkkelebekk Bizde aşı olalı 18 gün oldu iz falan hiçbirşey yok ama dediler ki sivilce gibi olcak patlıcak kabul tutcak kanıcak ama bunlar aşıdan en az 3-4 hafta sonra başlıyormuş o yüzden endişelenmeyin aşı tutmamış falan öyle birşey yok